بابایی گفت:فعالیت ۶ کمیته ستاد انتخابات استان با ابلاغ احکام اعضا و تشکیل جلسات کارشناسی، آغاز شده است و این روند تا پایان فرآیند برگزاری انتخابات ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مرتضی بابایی مدیرکل سیاسی استانداری گفت: بر اساس احکام صادر شده از سوی استاندار قم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز به عنوان دبیر ستاد انتخابات تعیین شدند و اعضای ۶ کمیته امنیتی و انتظامی، پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و تبلیغات و همچنین حراست و استعلامات در این رابطه کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در سال‌هایی که انتخابات برگزار می‌شود، شور و نشاط سیاسی مردم افزایش می‌یابد، بنابراین باید شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و دشمن شکن آماده باشد که در همین رابطه کمیته‌های ستاد انتخابات استان برنامه‌های منسجمی را تدارک دیده اند.

وی افزود: با تشکیل منظم جلسات کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات استان تلاش می‌کنیم نقاط ضعف دوره‌های قبل را شناسایی و برطرف و همچنین نقاط قوت را تقویت کنیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و باشکوه در قم باشیم.

بابایی گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی بهترین مکان برای شور بخشیدن به فضای انتخابات هستند و به همین دلیل با آغاز سال تحصیلی جدید، بستر‌های لازم برای مشارکت حداکثری دانشجویان در عرصه‌های سیاسی با رعایت مولفه‌های قانونی و اخلاقی در دانشگاه‌های استان فراهم خواهد شد و همه نگاه‌های سیاسی دارای مجوز فعالیت در کشور با درنظر گرفتن ملاحظات لازم، می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات نماد اصیل مردم سالاری نظام اسلامی و بهترین بستر برای عینیت بخشیدن به جنبه جمهوریت آن است که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران از آن بی بهره بودند، بنابراین تلاش می‌کنیم در سال جاری نیز شرایط لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم استان فراهم و از این طریق سرمایه اجتماعی نظام را بیش از پیش تقویت کنیم.

وی بیان کرد: از اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان استان انتظار داریم در فضایی عالمانه و مبتنی بر عقلانیت، در برگزاری پرشور انتخابات سال جاری نقش خود را ایفا کنند و اجازه ندهند جنبه‌های احساسی، باعث شکل گیری برخی رفتار‌های نامناسب در فضای سالم انتخاباتی شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت کمیته‌های ستاد انتخابات قم آغاز شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار