سایت تخلیه و بارگیری سوخت و فرآورده‌های نفتی روز شنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در مرز رسمی پرویزخان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین در آئین بهره برداری از طرح گفت : برای احداث این سایت ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ظرفیت روزانه سه هزار متر مکعب سوخت و مشتقات نفتی را دارد.

وی گفت : این طرح ۲۷۰ نفر شغل ایجاد کرده که از نیروی‌های بومی شهرستان در آن استفاده شده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: این طرح در زمینی به مساحت یک هکتار احداث شده و دارای چهار مخزن ۸۰۰ تنی است که باعث ایجاد سهولت در ترانزیت سوخت در مرز پرویز خان می‌شود و رانندگان تانکر‌های ایرانی به جای ورود به کشور عراق از این سایت بارگیری خواهند کرد.

تاتار ادامه داد: این طرح توسط بخش خصوصی و در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت بخش خصوصی ایجاد شده است.

امام جمعه قصرشیرین هم در این مراسم گفت: قصرشیرین پتانسیل‌های زیادی برای توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارد و دارای ظرفیت‌های اقتصادی بزرگی است که با مدیریت درست و کارآمد می‌تواند منطقه غرب کشور را متحول کند.

وی از نتایج مثبت ایجاد این طرح در مرز پرویز خان را ایجاد شغل برای نیرو‌های شهرستان عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی کشوری با ظرفیت‌های اقتصادی است که می‌تواند به ابرقدرت بزرگ اقتصادی در دنیا تبدیل شود.

 

 

انتهای پیام/د

اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای احداث سایت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.