صادقی معین از مشارکت موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال که به میزبانی قم برگزار شد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛صادقی معین مدیر فناوری اطلاعات دارالحدیث گفت: موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال که با رویکرد توسعه کسب و کار‌های فرهنگی و در راستای حمایت از تولید محتوا از بیست و هشتم خردادماه در قم آغاز به کار کرده بود شرکت نموده و در زمینه‌های مختلف به ارائه محصولات و خدمات پرداخت است.

صادقی معین در ادامه افزود: آموزش آزاد غیرحضوری دانشجویان در علوم قرآن و حدیث، تولید محتوا و تیزر‌هایی با مضامین روایی و قرآنی در قالب مجموعه‌های پرطرفدار حکایت‌ها و روایت‌های زندگی، طراحی و ساخت نرم افزار‌های اسلامی مانند ثارالله، حدیث اهل بیت و میزان و همچنین راه‌اندازی سامانه اطلاعاتی کتابخانه ملی ایران از جمله خدماتی است که دارالحدیث در این نمایشگاه ارائه کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در پایان با اشاره به رویکرد موسسه دارالحدیث در نشر و عمومی سازی معارف قرآن و اهل بیت عنوان کرد: تولید نرم افزار‌های رایانه ای، کتاب‌های صوتی و تیزر‌های تبلیغاتی از جمله اقدامات ارزنده این موسسه است.

انتهای پیام/ح

دارالحدیث پیشگام در نشر معارف قران و اهل بیت

برچسب ها: وزارت ارشاد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار