سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تسهیلات صندوق توسعه ملی با هدف رفع مشکلات و رونق تولید به واحد‌های صنعتی مشکل دار استان پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه تسهیلات صندوق توسعه ملی به واحد‌های مشکل دار پرداخت می‌شود، گفت: این تسهیلات با درخواست واحد‌های تولیدی و تصویب کارگروه تسهیل به بانک‌های عامل معرفی شده و بانک‌ها نیز پس از بررسی‌های لازم آن را به صندوق توسعه ملی ارایه می‌دهند.

حبیبی با اشاره به اینکه تصمیمات صورت گرفته در خصوص واگذاری تسهیلات باید از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سنجیده‌تر بررسی شود، افزود: درخواست تسهیلات از سوی واحد‌های تولیدی باید حداقل با بخشی از قانون واگذاری تسهیلات همخوانی داشته باشد تا با مشکلی در این زمینه رو به رو نشویم.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات صندوق توسعه ملی برای احیا و افزایش سطح تولید واحد‌های صنعتی در نظر گرفته شده است و تنها به واحد‌هایی که قصد تولید و رونق آن را داشته باشند، تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قزوین

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار