بوستان بانوان فدک در روز‌های بلند تابستان پذیرای بانوان هم استانی می‌باشد

جاوید شهردار بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: وجود پارکی مختص بانوان در استان یک ضرورت محسوب می‌شد که با افتتاح این بوستان در سال ۸۷ به این هدف جامه‌ی عمل پوشانده شد.

وی افزود: این پارک به عنوان چهارمین پارک ویژه بانوان در سطح کشوربا مساحت ۲۴ هزار و ۸۸۰ مترمربع افتتاح شد.

جاوید بیان کرد:این بوستان دارای وسایل ورزشی، زمین والیبال، فوتبال، بدمینتون، شطرنج، تنیس، زمین بازی کودکان ایستگاه گفتگو وپیست اسکیت، می‌باشد.

شهرداربیرجند اعلام کرد: روز‌های پنجشنبه ساعت ۸ صبح  تا ۱۲ ظهرکلاس‌های آمادگی دفاع شخصی در محل پارک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های ورزشی مختص بانوان گفت: گروه‌های ورزشی ایروبیک و یوگا که مایل به برگزاری کلاس در هوای آزاد می‌باشند می توانند با هماهنگی‌های لازم از فضای بوستان استفاده کنند.  

جاوید  با اشاره به امنیت و آرامش خاطر بانوان در پارک اعلام کرد: همچنین امکان دوچرخه سواری و پیاده روی در پارک، برای بانوان فراهم می‌باشد.

در ادامه شهردار در خصوص اردو‌های دانش آموزی بیان کرد: در طول سال ما پذیرای دانش آموزان زیادی هستیم که برای گذران یک روز خاطره انگیز در کنار دوستان پارک بانوان را انتخاب می‌کنند.

وی در پایان در خصوص ساعات استفاده ازبوستان افزود: بانوان از ساعت ۶ صبح تا ۲۰ عصر هر روز، می‌توانند از امکانات پارک استفاده کنند وامور مربوط به فضای سبز و آبیاری درختان در شیفت شب انجام می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

برگزاری کلاس‌های دفاع شخصی در پارک بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.