رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: تنها ۱۰ درصد از اتوبوس‌ها در شهرستان بیرجند سیستم سرمایشی ندارند.

غلامپور رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: با توجه به جایگزین شدن اتوبوس‌های جدید درون شهری به جای اتوبوس‌های کهنه و قدیمی در حال حاظر ۸۰ درصد از آن‌ها دارای سیستم سرمایشی هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم شدن هوا در این فصل افزود: اتوبوبوس‌های دارای سیتم سرمایشی موظف هستند تا کولر‌های خود را در این فصل روشن کنند.

غلامپور با بیان اینکه مردم از این حق برخوردار هستند تا حقوقشان را مطالبه کنند گفت: چنانچه راننده‌ای از کولر استفاده نکند افراد می‌توانند شماره اتوبوس را به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اعلام کنند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه با افراد متخلف در این زمینه برخورد خواهد شد افزود: سازمام مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند برای سرویس کولر‌ها با رانندگان به مدت یک ماه و نیم قرار داد بسته است.
وی در خصوص سرویس کولر اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز گفت: در این راستا یارارنه‌ای جهت کمک هزینه به این بخش پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

کولر داشتن ۸۰ درصد اتوبوس‌ها در شهرستان بیرجند

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.