مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ۳۱ طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات تولید و اشتغال در استان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، بهدانی، مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: این تعداد طرح در رسته گلخانه‌ها برای دریافت ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.


وی با بیان اینکه بیشترین تعداد گلخانه در بخش تولید خیار، گوجه فرنگی و گل‌های تزئینی است، افزود: سقف پرداخت تسهیلات براساس طرح و مساحت گلخانه متفاوت است و محدودیتی برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد.


بهدانی گفت: هم اکنون ۶۲ طرح دیگر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در رسته گلخانه‌ها آماده معرفی به بانک است.


وی با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت تسهیلات باید در سامانه سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کنند، افزود: در حال حاضر تنها در رسته گلخانه‌ها می‌توان ثبت‌نام کرد و تا زمان ابلاغ بخش دیگری از اعتبار، امکان ثبت‌نام برای سایر رسته‌ها در سامانه نیز فراهم می‌شود.


امسال برای اجرای برنامه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی ۱۶۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی یارانه‌دار به استان ابلاغ شد که تاکنون ۳۱ میلیارد تومان آن برای رسته گلخانه‌ها اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ب


ابلاغ ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی یارانه دار به خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.