فراهانی گفت: اصناف در حوزه توزیع شکر ثابت کردند که گام‌های موثری با همکاری مسئولان برداشته‌اند.

اصناف در حوزه توزیع شکر گام‌های موثری برداشته استبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم نوده‌فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در همایش امروز روز ملی اصناف گفت: اصناف در حوزه توزیع شکر ثابت کردند که گام‌های موثری با همکاری مسئولان برداشته‌اند.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به ماده ۷۲ قانون نظام صنفی گفت: براساس این قانون یک سوم مبالغی که در بازرسی‌ها به خزانه دولت از ناحیه درآمد جریمه‌ها واریز می‌شود باید به عنوان حقوق بازرسان به اصناف پرداخت شود در حالی که این مبلغ به اصناف پرداخت نشده و ما به شدت در این خصوص در مضیقه هستیم.

وی تصریح کرد: ما همیشه در کنار دولت و نظام هستیم چه در تولید و چه در حوزه توزیع و سالیان سال است که در این زمینه به اصناف آموزش می‌دهیم؛ اما باید این آموزش‌ها بیشتر شود.

رئیس اتاق اصناف تهران  با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ هزار واحد صنفی تولید در کشور وجود دارد افزود: امسال علی‌رغم نامگذاری سال با نام رونق تولید آن‌طور که باید و شاید به دلایل مختلف از جمله فرسودگی صنایع تولیدی اصناف به این موضوع پرداخته نشده است، بنابراین با راه‌اندازی تولید در حوزه اصناف باید قدم‌های موثرتری برداشته شود.

این مقام مسئول بیان کرد: تولیدکنندگان در واحد‌های صنفی نقش بسزایی با توجه به هزینه پایین تولید در اشتغال دارند.

رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: اصلاح ۲۴ بند قانون نظام صنفی حتما باید در دستور کار قرار گیرد و برای این منظور به کمک مجلس شواری اسلامی نیاز داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار