مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: ساماندهی رفیوژ بلوار توحید با هدف بازسازی جداول فرسوده وهمچنین تخریب شده وارتقاء سطح سیما و منظر سطح شهر در حال اجرا است.

فواد کریمی مدیر شهرداری منطقه سه سنندج در گفت وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  گفت: در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء سطح سیما ومنظر سطح شهر امسال عملیات ساماندهی مسیر تقاطع ضیاء الدینی تا مجتمع فرهنگی و هنری فجر در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: یکی از بلوارهای پر تردد سطح شهر بلوار توحید است که بخشی از جداول رفیوژ این بلوار به دلیل فرسودگی تخریب و چهره بسیار نازیبای دارد.

کریمی از اجرای ساماندهی رفیوژ بلوار توحید خبر داد و گفت: ساماندهی رفیوژ بلوار توحید با هدف بازسازی جداول فرسوده وهمچنین تخریب شده وارتقاء سطح سیما و منظر سطح شهر در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ،شن ریزی، اجرای کف فرش، چمن کاری، اجرای شن رنگی و روشنایی و نورپردازی از اهم فعالیتهای عمرانی برای ساماندهی این رفیوژ است.

کریمی خاطرنشان کرد: ترمیم و بازسازی جداول عروسکی، تخریب و تعویض یک رینگ کامل جدول های عروسکی رفیوژ بلوار توحید و تبدیل به جدول سایز 50*50 پرسی عادی از دیگر اقدامات در راستای ساماندهی رفیوژه این بلوار است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج در نهایت بیان کرد: به منظور هدایت سیلاب و رواناب های مسیر عملیات هدایت آبهای سطحی به صورت کانیوا در مسیر مجتمع مسکونی شهید ورمقانی در بلوار توحید در مسیر صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

اجرای عملیات ساماندهی رفیوژ بلوار توحید در سنندج

 

 

 

برچسب ها: مناظر زیبا ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.