معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت:پایان عملیات آسفالت بلوار ۳۶ متری دگایران در سنندج. عملیات برداشت ترانشه در مسیر این پروژه در حال اجرا است.

 بهزاد ریحانی فرد  معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: اتمام عملیات آسفالت بلوار ۳۶ متری دگایران با ۵۹۵۰ تن آسفالت خبر داد و گفت: عملیات برداشت ترانشه در مسیر این پروژه در حال اجرا است.

وی  افزود: با هدف دسترسی آسان ساکنان دگایران وشهرک‌های اطراف آن عملیات احداث بلوار ۳۶ متری در اواسط سال ۹۶ در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

ریحانی فرد بیان کرد: این بلوار دارای ۹۰۰ متر طول در دو لاین رفت و برگشت است که عرض سواره رواین بلوار ۱۱ ونیم مترو دارای دو پیاده رو ۴ ونیم متری است.

وی افزود: سال گذشته بخشی عظیمی از این پروژه اجرا شد وبه دلیل بارندگی تکمیل این طرح به سالجاری موکول و از اردیبهشت ماه امسال عملیات تکمیل این پروژه عمران شهری مجدداً آغاز شد.

ریحانی فرد عنوان کرد: وجود ترانشه بطول ۱۲۰ متر طول و ارتفاع ۶ متر در مسیر پروژه باعث مسدود شدن معبر شده بود.

وی گفت: به منظور بالابردن امنیت تردد در طول مسیر و ایمن سازی و آزادسازی معبر جهت تردد آسان عملیات برداشت ترانشه در مسیر پروژه بلوار ۳۶ متری دگایران در حال اجرا است.

وی همچنین تاکید کرد: تیر‌های برق طول مسیرپروژه بلوار ۳۶ متری نصب و به زودی روشنایی این بلوار نیز برقرار خواهد شد.

معاون فنی و امورزیربنایی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این بلوار بتوانیم موجبات کاهش تصادفات و روانسازی ترافیک و رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

انتهای پیام/م

عملیات برداشت ترانشه در مسیر پروژه بلوار ۳۶ متری دگایران سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.