استاندار کرمانشاه به مناسبت ۱ تیرماه -روز ملی اصناف پیام تبریک صادر کرد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه به مناسبت ۱ تیرماه -روز ملی اصناف پیام تبریکی صادر کرد .

بسمه تعالی:

نامگذاری اول تیرماه به عنوان روز ملی اصناف، گویای اهمیت و جایگاه ویژه اصناف و بازاریان است که به عنوان قشری ولایتمدار، موثر و بخشی عظیم از مردم، همواره در طول تاریخ معاصر با پیوند با روحانیت نقشی چشمگیر در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور داشته و در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم این نهضت و انقلاب الهی نیز نقش‌آفرین بوده‌اند.

به یقین برای داشتن اقتصادی پویا و سالم، بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و حرکت مستمر در مسیر توسعه پایدار، باید به اصناف توجهی ویژه شود تا با همت همه بازاریان و همراهی متولیان امر با یک برنامه ریزی اصولی و مدون از تنگنا‌های اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، به سلامت عبور کنیم.

اینجانب ضمن تبریک این روز به فردفرد این قشر شریف، امیدواریم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام "سال رونق تولید" نامگذاری گردیده است، با تکیه بر توان و تخصص صاحبان صنوف و حمایت‌های دولت و رفع موانع تولید، شاهد رونق تجارت و تقویت واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم تا دوشادوش هم در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید حرکتی جهادگونه و مستمر داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

پیام تبریک روز ملی اصناف

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.