مدیر کل صدا و سیمای مرکزکرمانشاه گفت: جشنواره پویا نمایی می‌تواند مقدمه‌ای برای رونق گردشگری استان باشد واستفاده از این رویداد فرهنگی یکی از ماموریت‌های مسئولان استان است.

جشنواره پویا نمایی می‌تواند مقدمه‌ای برای رونق گردشگری استان باشد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای مرکزکرمانشاه امروز (۳۱ خرداد) در جلسه تبیین اهداف دومین جشنواره ملی پویانمایی و عروسکی با فرماندار و مسولین شهرستان سرپل ذهاب گفت:صدا و سیما برای اجرای برنامه‌های میدانی با حضور گروه‌های هنری معروف در شهرستان سرپل ذهاب در ایام برگزاری جشنواره آماده است.

مهندس افشین امیری با تاکید بر برنامه ریزی منسجم و منظم برای اجرای گروه‌های هنری درشهر ستان‌ها در هنگام اجرای جشنواره در کرمانشاه افزود: برگزاری جشنواره پویانمایی را یک فرصت بسیار مغتنم برای معرفی استان و شهرستان‌های آن در همه زمینه‌ها است و استفاده از این رویداد فرهنگی را یکی از ماموریت‌های مهم مسولان دانست.

او ضمن اشاره به جایگاه شهرستان سرپل ذهاب در دوران دفاع مقدس و ضرورت توجه به برنامه‌هایی با هدف ایجاد نشاط و امید در شهرستان که بواسطه زلزله سال ۹۶متحمل آسیب‌های نیز شده اند بیان کرد: پخش آثار منتخب جشنواره در هفته فرهنگی در چندین مکان در شهر سرپل ذهاب و بخش‌های آن از دیگر برنامه‌های جشنواره است که باید به نحو مطلوب اجرا شود.

مدیر کل صدا و سیما مرکزکرمانشاه بیان کرد: جشنواره پویا نمایی می‌تواند مقدمه اَی برای رونق گردشگری و اجرای طرح کرمانشاه ۲۰۲۰ باشد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری جشنواره پویانمایی را یک فرصت بسیار مغتنم برای معرفی استان کرمانشاه است 

برچسب ها: فرهنگیان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.