جلسه هماهنگی جشنواره پویا نمایی و کار‌های عروسکی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش     گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلسه هماهنگی جشنواره پویا نمایی و کار‌های عروسکی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برگزار شد.

 قادری مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بر ضرورت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های آن برای معرفی استان کرمانشاه تاکید کرد.

وی این جشنواره را رویدادی مهم در حوزه گردشگری استان توصیف کرد و گفت: از همه ظرفیت هایمان برای کمک به هرچه باشکوه‌تر شدن این رویداد که صدا و سیما متولی آن است، استفاده می‌کنیم.

 قادری در این دیدار که با حضور مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به میزبانی استان کرمانشاه در رویداد بین المللی ۲۰۲۰ تاکید کرد: جشنواره پویا نمایی فرصتیست تا کرمانشاه ۲۰۲۰ به خوبی معرفی گردد.

 امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اعلام اینکه در این رویداد بیش از سه هزار دقیقه آنتن شبکه‌های مختلف به پوشش رویداد خواهد پرداخت، این موقعیت را فرصتی استثنایی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان عنوان کرد.

انتهای  پیام/ز



بیش از سه هزار دقیقه آنتن شبکه‌های مختلف به پوشش رویداد جشنواره پویا نمایی خواهد پرداخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.