معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون اردیبهشت ماه سال آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  علی دارابی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه اظهار داشت: حضور استاندار کرمانشاه برای این استان یک فرصت است و باید قدردان آن بود و از این ظرفیت باید برای توسعه استان استفاده گرفت.

وی افزود: دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون همزمان با هفته فرهنگی و هنری استان کرمانشاه در اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شددر حاشیه این جشنواره هنرمندان سراسر کشور در همه نقاط استان از جمله مناطق زلزله‌زده برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌کنند.
کرمانشاه میزبان جشنواره ملی پویا نمایی

وی عنوان کرد: حدود ۸۰۰ نفر از هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی در این جشنواره حضور خواهند داشت و از آن‌ها می‌خواهیم تا هر استان یک برنامه از تصویر زیبای کرمانشاه را تهیه کنند و بهترین برنامه‌ها انتخاب و بر روی آنتن سراسری خواهند رفت.

وی بیان داشت: ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور داریم که به بیش از ۳۵ زبان فراملی برنامه تولید و پخش می‌کنند و این امر یک ظرفیت بزرگ برای معرفی استان است.


انتهای  پیام/ز


۸۰۰ نفر از هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی در جشنواره پویا نمایی حضور خواهند داشت

برچسب ها: رسانه ملی ، صداو سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.