معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت:تعامل پلیس و رسانه ملی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را کاهش داده است .

تعامل پلیس و رسانه ملی ناهنجاری های اجتماعی را کاهش می دهدبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر افزایش تعامل میان پلیس و رسانه ملی، گفت: هماهنگی میان این دو دستگاه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را در سال های اخیر کاهش داده است. 

محمدرضا آمویی گفت: نیروی انتظامی و صداو سیما به عنوان دو دستگاه مهم و اثرگذار در جامعه می توانند بسیاری از معضلات اجتماعی را کاهش دهند.

وی با اشاره به اثرگذاری بالای رسانه ملی در جامعه، گفت: صداوسیما به عنوان یک بازوی توانمند می تواند به مجموعه نیروی انتظامی در راستای کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی کمک کند.

سرهنگ آمویی ادامه داد: با توجه به فراگیری مخاطبان رسانه ملی چه در سیما و چه در صدا، می توان از این طریق در خصوص آسیب ها و پیامدهای معضلات اجتماعی برای شهروندان اطلاع رسانی کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، ادامه داد: همکاری بسیار خوب مجموعه نیروی انتظامی و صداوسیما در بخش های مختلف، باعث کاهش آسیب های اجتماعی شده و سطح امنیت عمومی را ارتقاء بخشیده است.

وی گفت: در استان کرمانشاه نیز طی سال های اخیر شاهد همدلی و وحدت رویه خوبی بین پلیس و صداوسیما بوده ایم که ادامه این مسیر در نهایت به نفع مردم خواهد بود.

سرهنگ آمویی در پایان از همکاری بخش های مختلف رسانه ملی خصوصا در بخش صدا با نیروی انتظامی قدردانی و سهم آن ها را در آگاه سازی جامعه برای پیشگیری از وقوع جرم و افزایش امنیت عمومی بسیار زیاد عنوان کرد.


انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.