معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت:حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در مسابقات ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره ورزش و هیات ورزشی استان و شهرستان‌ها است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه باید برای ارتقاء ورزش شهرستان قدم‌های بلندتری برداریم  گفت: بنده از وقتی که مسئولیت ورزش شهرستان را بر عهده گرفتم اعتقادم بر این بود که باید برای بهتر شدن و ارتقا ورزش شهرستان برنامه ریزی مناسبی راانجام دهیم

باباملکی خطاب به مسئولین هیات‌ها اظهار داشت: شما‌ها متولی ورزش شهرستان هستید که باید برای بهتر شدن ورزش سعی و تلاش نمائید باید مسئولین هیاتهابا خلاقیت و داشتن برنامه مدون در سال ۹۸ در حوزه ورزش و هم جوانان مربوطه تلاش خودتان را انجام دهید.

غلامرضا همتی مسئول کمیته ستاد؛ نیزدر نشست با روسای هیات‌های و نائب رییسان هیات‌ها گفت: تعامل و همکاری بیش از پیش بین هیأت‌های ورزشی در بخش بانوان و آقایان می‌تواند در زمینه قهرمان پروری در رشته‌های مختلف موثر باشد این مهم با همفکری و همکاری میان دست اندرکاران این حوزه امکان پذیر خواهد بود.


 سعدی رشیدی معاونت اداره شهرستان کرمانشاه در جمع روسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی اظهار داشت: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در مسابقات ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره ورزش و هیات ورزشی استان و شهرستان‌ها است.


رشیدی افزود؛ توجه در راستای تقویت ورزش شهرستان و توجه به هیئت‌های ورزشی پر مدال و مدال آور در این راستا باید مورد تاکید قرار گیرد.

 

انتهای  پیام/ز

 

تقویت ورزش شهرستان و توجه به هیئت‌های ورزشی پر مدال

برچسب ها: جوانان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.