مسؤول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : فعالیت غیرورزشی و سیاسی دفاتر، اماکن ورزشی و کانال‌های وابسته به هیأت‌های ورزشی ممنوع است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ابراهیم شفیع‌نیا مسؤول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : از آنجا در آستانه انتخابات مجلس، ممکن است برخی از کاندید‌ها قصد استفاده از فضا‌های حقیقی و یا مجازی هیأت‌های ورزشی را داشته باشند به همین دلیل به همه آن‌ها تاکید می‌شود که استفاده از دفاتر هیأت، اماکن ورزشی، کانال‌ها و گروه‌های وابسته به هیأت‌های ورزشی کاملا تخلف بوده و فعالیت سیاسی در این فضا‌ها غیرقانونی است.

وی در خصوص فعالیت‌های سیاسی در فضای مجازی وابسته به هیأت‌های ورزشی گفت : کانال و یا گروه‌های مجازی وابسته به هیأت‌های ورزشی تنها با هدف اطلاع‌رسانی و تبادل نظر در حوزه ورزش و آن رشته ورزشی طراحی و تشکیل شده‌اند و هرگونه فعالیت سیاسی در این فضا تخلف از قانون محسوب می‌شود.

وی با بیان این نکته که رئیس هیأت ورزشی نخستین ناظر بر این مساله است، گفت: ریاست و سرپرستان هیأت‌های ورزشی نخستین و مهمترین ناظران فعالیت مجموعه تحت مدیریت خود هستند و باید در این مساله قاطع و صریح عمل کرده و پس از این مسؤولان هیأت، همکاران ما در واحد روابط عمومی فعالیت هیأت‌ها در فضای واقعی، کانال‌ها و گروه‌های مجازی را رصد می‌کنند.

شفیع‌نیا با درخواست از ورزشکاران ورزش دوستان استان، افزود: بخش زیادی از کانال‌ها و گروه‌های ورزشی در استان کرمانشاه با هدف ترویج و توسعه امر ورزش و در رشته ورزشی خود فعال هستند و از سایر فعالان این عرصه نیز می‌خواهیم از مطرح کردن بحث‌های سیاسی و خارج از موضوع در اماکن ورزشی خودداری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

تبلیغات برخی از کاندید‌ها در فضا‌های حقیقی و یا مجازی هیأت‌های ورزشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.