مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: برگزاری یادواره خانوادگی موجب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا می شود .

رسالت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، حجت‌الاسلام‌هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه گفت: نباید چراغ بنیاد در خانواده‌های ایثارگر خاموش باشد و یکی از راه‌کار‌های مهم در این زمینه برگزاری یادواره‌های خانوادگی در بین خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است که این امر می‌بایست در سیاست‌ها و برنامه‌های تبلیغی بنیاد موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عسگری گفت: شهدا متعلق به همه هستند و در این میان بنیاد شهید به‌عنوان نماینده نظام متولی امور ایثارگران است و لذا می‌طلبد که همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها بااحساس مسئولیت در برابر این عزیزان به میدان آمده و در تکریم این قشر عزیز نقش ایفا کنند.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه با اشاره به اینکه رسالت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار است افزود: دل‌خوشی امروز جامعه ایثارگری به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداست و برگزاری یادواره خانوادگی در بین این عزیزان ازجمله برنامه‌های در دست اقدام بنیاد است که می‌بایست از سوی همه مردم و مسئولین موردتوجه قرار گیرد.

وی در پایان برنامه‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر راه‌کار‌های ترویج فرهنگ ایثار عنوان کرد و افزود: در این راستا دستگاه‌های اداری مکلف شده‌اند که بر اساس برنامه ششم و متناسب با ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اداری به این امر مهم و زیبایی‌های این فرهنگ ارزشمند بپردازند.

حجت‌الاسلام خاص امیری امام‌جمعه گیلان غرب گفت: ما وظیفه‌داریم در قبال این خون‌های پاک از هیچ کوششی دریغ نورزیم چراکه موجب عزت و ابروی نظام و در حقیقت ستارگان درخشانی در تاریخ پرافتخار این کشور هستند.

امام‌جمعه گیلان غرب در ادامه به برخی از برنامه‌های ترویجی درزمینهٔ فرهنگ ایثار شهادت در شهرستان گیلان غرب اشاره و بر تلاش بیشتر همه مردم و مسئولین در راستای برگزاری برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان تأکید کرد.

گیلان غرب دومین شهر مقاوم کشور در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تعداد ۷۵۰ شهید والامقام را تقدیم آرمان‌های بلند نظام اسلامی کرده است.

انتهای  پیام/ز

 

گیلان غرب دومین شهر مقاوم کشور در دوران انقلاب است 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.