رییس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صحنه گفت:سوم خرداد روزی غرور آفرین و ماندگار در تاریخ این سرزمین است که که با جان فشانی‌ها و دلاوری‌های غیور مردان به دست آمد.

سوم خرداد روزی غرور آفرین و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حقی رییس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صحنه  گفت: سوم خرداد  روزی غرور آفرین و ماندگار در تاریخ این سرزمین است که با جان فشانی‌ها و دلاوری‌های غیور مردان و شیر زنان متحد تحت رهبری و فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) به دست آمد.

سرهنگ کاظمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان صحنه با یاد آوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از اهمیت آزاد سازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس سخن به میان آوردو گفت:برنامه‌های روز سوم خرداد باید باشکوه تر از گذشته برگزار شود.


وی ادامه داد :برگزاری محفل شعر با حضور شاعران حماسی، غبار رویی مزار شهدا، صبحگاه مشترک، نمایشگاه عکس و همچنین سخنرانی امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه (مصادف شدن سوم خرداد با روز جمعه) از جمله این برنامه هاست.

 حقی با تاکید هرچه بیشتر بر گسترش مسائل فرهنگی از دوران دفاع مقدس به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی نام بردند و یاد آور شدند که امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون خون پاک شهدا است.

انتهای  پیام/ز

برنامه‌های روز سوم خرداد باید باشکوه تر از گذشته برگزار شود

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.