سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، سمینار آموزشی "آسیب شناسی خانواده" ویژه جوانان، مربیان ورزشی، داوران، ورزشکاران و باشگاه داران در کرمان برگزار می‌شود.

وحید کریم زاده، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه خانواده نقش اساسی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی افراد زیر مجموعه اش دارد، گفت: یافته‌های تجربی نشان داده اند، آن دسته از افرادی که دوران کودکی خود را در محیط خانوادگی سرشار از وجد، نشاط، شادی، رضایت، صمیمیت و دلبستگی عاطفی گذرانده اند در بزرگسالی در برابر "وسوسه‌های آسیب زا" به ویژه گرایش به مواد افیونی مقاوم خواهند بود و در دام" اعتیاد " و آسیب گرفتار نخواهند شد.


وی افزود: به همین سبب متخصصان این قلمرو‌ها بر ضرورت خلق محیط خانوادگی نشاط آمیز و عاری از جنگ و کشمکش برای فرزندان تاکید می‌ورزند.

کریم زاده تصریح کرد: چنانچه افراد دوران زندگی خود را در محیطی عاری از فشار و تنش و به گونه‌ای نشاط انگیز سپری کنند، می‌توان آینده‌ای امیدبخش، سالم و عاری از اعتیاد را برای فرد پیش بینی کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان یادآور شد: بر این اساس، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، سمینار آموزشی با عنوان"آسیب شناسی خانواده" ویژه‌ی جوانان، اعضای هیئت‌های ورزشی، مربیان، داوران، ورزشکاران و باشگاه داران در کرمان برگزار می‌شود.

کریم زاده افزود: این دوره‌ی آموزشی ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۳ تیر ماه ۹۸ در فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان شهید رجایی، جنب کتابخانه ملی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در نهایت به شرکت کنندگان، گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری سمینار آموزشی «آسیب شناسی خانواده» در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار