نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت:امسال ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در بودجه ملی برای طرح فاضلاب شهرضا در نظر گرفته شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید معاون وزیر نیرو از پروژه فاضلاب شهرضا اظهارداشت: پروژه فاضلاب مهم‌ترین درخواست مردم شهرضا بود که با گذشت بیش از ۳۰ سال هنوز تکمیل نشده و سالی یک درصد پیشرفت داشته است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: با حمایت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، اعضای شورای دوره چهارم و مسؤولان شهرستان شهرضا و تصویب تبصره ۳، پروژه فاضلاب شهرضا در جریان افتاد و از اردیبهشت سال گذشته تاکنون فاضلاب شهرضا ۱۶ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان این‌که امسال ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در بودجه ملی برای پروژه فاضلاب شهرضا در نظر گرفته شد، گفت: امسال بیشتر نقاط شهر شاهد اجرای پروژه فاضلاب است که با مشارکت مردم این پروژه بیشتر پیشرفت می‌کند.

محمودی با بیان این‌که معاون وزیر نیرو قول مساعد داد تا آب شهرضا در بودجه سال ۹۹ جزو ردیف ملی قرار بگیرد، بیان کرد: تخصیص آب را برای شهرستان شهرضا گرفته‌ایم و قرار شد در بودجه سال ۹۹ جزو ردیف ملی قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تعادل‌بخشی آب در شهرضا تصریح کرد: در نقاط مختلف شهر کمیت و کیفیت آب شرب متفاوت است در این طرح که ۱۵ میلیارد تومان برآورد شده است در همه نقاط شهر، آب با یک کیفیت و کمیت توزیع می‌شود و حدود ۵ میلیارد تومان وسیله برای اجرای طرح تعادل‌بخشی آب آماده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر نیرو برای اختصاص پساب فاضلاب شهرضا در اختیار خود شهر خاطرنشان کرد: قول مساعد را از معاون وزیر نیرو برای تأمین لوله‌ها و ترانشه‌ها گرفته‌ایم تا پساب فاضلاب به شهر بازگردد و فضای سبز شهر حفظ شود که در این راستا همکاری شهرداری و شورای شهر را می‌طلبد.

انتهای پیام/م

 

آب شهرضا در ردیف ملی قرار می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.