مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به مناسبت برگزاری کنگره ملی ٥٤۰۰ شهید استان، ٥۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در مناطق مختلف این استان تحویل شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرگرد علی اصغر عزیزی فر مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: این جهیزیه‌ها با اعتبار ٤۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه برای نوعروسان مناطق محروم روستایی تهیه شده است.

وی  با اشاره به اینکه این جهیزیه‌ها به مناسبت کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان اهدا می‌شود، افزود: بسیج سازندگی از سال ۹٤ و همزمان با آغاز برنامه‌های کنگره ٥٤۰۰ شهید در مجموع یک هزار سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا کرده است.

به گفته وی، این جهیزیه‌ها شامل یک دستگاه یخچال، تلویزیون، فرش و برخی اقلام ضروری مورد نیاز نوعروسان برای شروع زندگی مشترک است.

وی اضافه کرد: در این مدت، ۲ سری ۵۴۰۰ عددی بسته‌های معیشتی و البسه نیز تهیه و در میان مردم مناطق محروم استان توزیع شده که اعتبار آن به همراه جهیزیه سال‌های گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

سرگرد عزیزی فر گفت: بسیج سازندگی در این مدت در روستا‌های استان ۲۲ هزار و ۳٥۰ پروژه غیر عمرانی در حوزه محرومیت زدایی اجرا کرده است.

وی یادآور شد: ٦ هزار و ٥۰۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی هم در قالب اردو‌های جهاد اجرایی شده و هم اکنون ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی نیز با مشترکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کردستان در دست اجراست.

انتهای پیام/م

اجرای ۲۲ هزار و ۳٥۰ پروژه غیر عمرانی  توسط بسیج سازندگی کردستان

برچسب ها: سپاه ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.