محمد شریف ابراهیمی گفت: توزیع، حمل و نگهداری مواد مخدر هر چند اندک، اما جرم بوده و با جدیت با مجرمین برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  محمد شریف ابراهیمی دادستان کل استان در جلسه ستاد دوجانبه پیشگیری از جرائم خاص و مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه معضل امروز بسیاری از مردم بخصوص در نقاط پایین شهر توزیع مواد مخدر در خیابان‌ها است گفت: توزیع، حمل و نگهداری مواد مخدر هر چند اندک، اما جرم بوده و با جدیت با مجرمین برخورد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عموما در خانه‌های قدیمی پایین شهر توزیع و مصرف مواد مخدر انجام می‌شود افزود: این خانه‌ها باید هر چه زودتر توسط صاحبان این املاک تعیین تکلیف شود در غیر اینصورت دادستان ورود کرده و با حکم قضایی ملک تخریب می‌شود.
ابراهیمی افزود: بعضی از دستگاه‌ها علی رغم حق قانونی و وظایف خود در خصوص ورود به حوزه مواد مخدر، اما هنوز کار را جدی نگرفته اند و همین جا اعلام می‌کنم در صورت مشاهده هر گونه کوتاهی از سوی مدیران دستگاه ها، دستگاه قضایی با جدیت با مدیر مربوطه برخورد می‌کند.
دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با بیان اینکه وظایف دستگاه قضایی هشدار و مقابله است گفت: هنوز جریان کار دستگاه‌ها مشخص نیست و باید هر دستگاه اجرایی با جدیت بیشتری به موضوع ورود کنند.
وی افزود: رفع اختلافات دستگاه‌ها به این جلسات مربوط نمی‌شود و نیاز است قبل از حضور در جلسه مشکلات رفع شده و اینجا وظیفه اجرا صورت گیرد.
دارینی تصریح کرد: نظارت بر امور باید توسط دستگاه‌ها صورت گیرد نه اینکه در هر موردی دستگاه قضایی به مسئله وارد شود.
وی افزود: با تغییر در ریاست قوه قضائیه از این به بعد پرونده‌ها با جزئیات بیشتری بررسی می‌شود و با تمام افرادی که در یک پرونده مقصر هستند با جدیت برخورد می‌شود.

در این جلسه تعدادی از دستگاه‌ها مهمترین راهکار‌ها و مشکلات خود در برخورد با مواد مخدر را بیان کردند.

انتهای پیام / م

ارائه مهم ترین راهکارهای دستگاه اجرایی در برخورد با مواد مخدر

 

برچسب ها: دادستان ، قوه قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.