دادستان حافظ حقوق عمومی است/استان سمنان از حیث ابلاغ الکترونیکی رتبه ی اول کشور را دارا استحیدر آسیابی گفت: با برخورد قاطع و حمایت از ضابطین قضایی، خوشبختانه هیچ گونه دغدغه ی امنیتی در سطح استان سمنان وجود ندارد و این استان از این حیث زبانزد کل کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حیدر آسیابی دادستان سابق استان سمنان در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: مردمی بودن ، تکریم ارباب رجوع و جلب اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضا از برنامه های دادستانی مرکز استان بوده است. 

وی افزود: دادستان حافظ حقوق عمومی است و ما تلاش کردیم تا میز خدمت خود را در محلات و میدان مستقر نموده و مشکلات مردم را مرتفع نماییم. 

حیدر آسیابی ادامه داد: با برخورد قاطع و حمایت از ضابطین قضایی، خوشبختانه هیچ گونه دغدغه ی امنیتی در سطح استان نداریم و این استان از این حیث زبانزد کل کشور می باشد.‌

دادستان جدید استان فارس با بیان اینکه استان سمنان از حیث ابلاغ الکترونیکی رتبه ی اول کشور را دارا است گفت: در بحث ارتقاء سلامت اداری ، دادستانی مرکز استان ضمن برخورد قاطع با مفسدین ، حمایت قاطع خود را از مدیران سالم و شجاع نشان داد. 

حیدر آسیابی ابراز داشت: در شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت حضور فعال داشته و مشکلات صنعتگران را پیگیری نمودیم و با تشکیل جلسات مستمر و کارآمد، تلاش کردیم تا با همکاری مسئولان استان مشکلات مختلف تولید کنندگان و صنعتگران را برطرف نماییم.

در پایان این مراسم از زحمات هشت ساله حیدر آسیابی دادستان سابق استان تقدیر و شریف ابراهیمی به عنوان دادستان جدید استان سمنان معارفه شد.

انتهای پیام / گ

مراسم تودیع و معارفه دادستان استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.