استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل دارای آب و هوای مطلوب برای مردم کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با سرمایه گذار و عضو اتاق بازرگانی عمان در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت کشور‌های عضو اکو گفت: استان اردبیل دارای آب و هوای مطلوب برای مردم کشور‌های حاشیه خلیج فارس است و بهترین مکان برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری سلامت محسوب می‌شود.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران کشور‌های دوست در استان اردبیل حمایت می‌کنند و بروکراسی اداری در این استان به حداقل رسیده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: به منظور معرفی بیشتر جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری استان اردبیل باید کلیپ‌های خوبی به زبان‌های مختلف تدوین شود.

بهنام جو افزود: تنوع آب و هوایی استان اردبیل و وجود آبگرم‌های معدنی باخاصیت درمانی متفاوت برای جذب گردشگران بسیار حایز اهمیت است و این استان از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است.

وی از عضو اتاق بازرگانی عمان خواست برای مطالعه بیشتر ظرفیت‌های استان اردبیل در زمینه‌های مختلف تیم مطالعاتی و سرمایه گذاری به این استان اعزام کنند.

در این جلسه سرمایه گذار و عضو اتاق بازرگانی عمان نیز ظرفیت‌های کشورش را برای همکاری با استان اردبیل تشریح کرد و افزود: همکاری کشور عمان با کشور‌های عضو اکو جز اولویت‌ها است و در آینده با برنامه ریزی‌های لازم و هماهنگی بیشتر در زمینه‌های سلامت و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری همکاری لازم را خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه علاوه بر کشور‌های عضو اکو، چند کشور دیگر از جمله عمان، روسیه و عراق هم حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

اردبیل بهترین مکان برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری سلامت محسوب می‌شود

برچسب ها: گردشگری ، اجلاس اکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.