رئیس سازمان صمت گیلان گفت: برای توسعه همه جانبه در کشور نیازمند توجه بیشتر به صنایع دانش بنیان هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در نشست تخصصی ظرفیت‌های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، حضور موثر و پیگیری واحد‌های صنعتی استان برای بهره مندی از خدمات موجود در صندوق صحا را نطقه عطفی در شکوفایی امور اقتصادی دانست و گفت: برای توسعه همه جانبه در کشور نیازمند توجه بیشتر به صنایع دانش بنیان هستیم.

وی تعامل و هم افزایی در حوزه تولید را ضامن پویایی توسعه صنایع الکترونیک برشمرد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در این راستا با نگاه حمایتی و با توجه به ظرفیت‌های موجود آمادگی خود را برای ارتقاء سطح کیفی خدمات صندوق در گیلان اعلام می‌کند.

رئیس سازمان صمت گیلان اظهار داشت: تعامل سازنده فعالان و متولیان صنعت الکترونیک با نهاد‌های متولی شرکت‌های نوپا و دانش بنیان و نهاد‌های مؤثر در امر سیاست‌گذاری که نقش به‌سزایی در ارتقاء دانش فنی دارند، می‌تواند در تبادل تجارب و انتقال دانش فنی طرفین پیرامون توسعه صنعت الکترونیک کشور کمک شایانی کند.

دلق پوش با ابراز گلایه مندی از افتراق و از هم گسیختگی در آموزش بخش تولید و تجارت تصریح کرد: آموزش‌ها باید هدف گذاری شده و قاعده‌مند باشد و نباید حلقه‌های جدا از هم داشته باشد.

انتهای پیام/ع

تعامل و هم افزایی در حوزه تولید، ضامن پویایی توسعه صنایع الکترونیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.