برانکو ایوانکوویچ با انتشار پیامی در اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس، او با عقد قراردادی ۲ ساله سرمربی الاهلی عربستان شد. برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیر در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشت و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شد و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.

برانکو ایوانکوویچ با انتشار پیامی در اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و نوشت:

برانکو از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد

"هواداران عزیز ارتش سرخ

با شما، پرسپولیس و فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم. یک تصمیم سخت و غیرممکن را گرفتم. زمان مناسبی برای رفتن نبود. اگر امکانش بود، می‌توانستیم سال‌های زیادی با هم بمانیم. کادر فنی و من بیشترین تلاش خود را انجام دادیم تا تمام دانش، تجربه، عشق و علاقه خود را ارائه بدهیم تا بهترین نتایج و موفقیت‌های تاریخ باشگاهی و تاریخ فوتبال ایران را ثبت کنیم. ممنون از شما به خاطر چهار سال حمایت و عشق بی‌نظیری که نسبت به من و کادر فنی داشتید. عشق چیزی است که هرگز فراموش نخواهم کرد و تا ابد برای من باقی خواهد ماند. ممنون ارتش سرخ. ممنون به خاطر برخی شکستها، بازی‌های بد یا اشتباهات. اما همیشه برای شما، باشگاه و فوتبال ایران بهترین‌ها را می‌خواستم.

دوستتان دارم، برانکو."

لازم به ذکر است، برانکو به زودی برای نهایی کردن قراردادش با الاهلی عربستان وارد جده خواهد شد و پس از آن به محل اردوی آماده‌سازی پیش فصل این تیم در اتریش خواهد رفت تا پس از ۴ سال حضور در پرسپولیس و فوتبال ایران، حالا فضا و چالش جدیدی را تجربه کند.


بیشتر بخوانید:

برانکو: به زودی به عربستان سفر می‌کنم/ زندگی حرفه‌ای من در ایران به پایان رسیده است

قرارداد برانکو و الاهلی مشروط شد

حلالی: هیچ چیز بزرگتر از نام پرسپولیس نیست/ من هم مثل هواداران سوالاتی دارم


انتهای پیام/

پیام خداحافظی برانکو برای پرسپولیسی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
البته از وزیرو فدراسیون ک صمیمانه کنارش بودن یادش رفت تشکر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
آقای برانکو عزیز ما هم شمارو دوست داریم و از همه زحمتهایی که در این 4 سال برای پرسپولیس و پیشرفت فوتبال کشور ما کشیدید بی نهایت متشکریم ....
هر شروعی پایانی دارد و پایان حضور شما کنار ما ایرانیها انگار فرارسیده امیدواریم هر جا که میروید و هر جای این کره خاکی که هستید سلامت و موفق باشید...
با شما خوش بودیم .....
آخرین اخبار