پنجمین دوره از نمایشگاه هفت هشت در، صنایع دستی و مشاغل خانگی در زنجان کلید خورد.

آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در زنجانخدایی فرد معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  با اشاره به آغاز به کار پنجمین دوره از نمایشگاه هفت هشت در، صنایع دستی و مشاغل خانگی گفت: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی صنایع دستی برگزار شده است.

وی با بیان این که ۵۰ غرفه به همراه ۱۶ نوع صنایع دستی استان در این دوره از نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان به این حوزه و همچنین گردشگران است افزود: از ساعت ۱۶ تا ۲۲ بازدید برای عموم آزاد است و اختتامیه این نمایشگاه نیز در روز جمعه ۳۱ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

خدایی فرد در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای شناخت بازدید کنندگان با غذا‌های سنتی امسال در حاشیه این نمایشگاه به علت گرمای هوا آب دوغ خیار معرفی می‌شود.

به گفته معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان امسال برای اولین بار این نمایشگاه در پاساژ پردیس برگزار شده است.

وی درباره علت برگزاری این نمایشگاه در این مکان نیز گفت: در تلاش هستیم تا پاساژ پردیس را به عنوان مجتمع تجاری تخصصی صنایع دستی در راستای معرفی هنر دست هنرمندان خوش ذوق زنجانی به گردشگران و شهروندان زنجانی معرفی کنیم.

این مقام مسئول با بیان این که در حوزه صنایع دستی در استان تا کنون ۶ هزار نفر مشغول به کار شده اند، از فعالیت ۴۲ رشته فعال در این بخش نیز خبر داد.

انتهای پیام /ک


اشتغال ۶ هزار زنجانی در حوزه صنایع دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.