موفقیت ۳ فرهنگی دهدشتی در طرح ملی پرسش مهر

۳ فرهنگی دهدشتی در طرح ملی پرسش مهر ریاست جمهوری رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت:در طرح ملی پرسش مهر ریاست جمهوری سه نفر از فرهنگیان شهر دهدشت موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

علی پورک پور افزود: خانم بلقیس طیب معاون پرورشی دبیرستان دخترانه شاهد توانست در بخش گروهی با سرود سایه بان آسمان و موضوع کوچ عشایر به همراه گروه خود موفق به کسب مقام اول کشور شده است.

وی گفت:سید فضل اله کشاورز، معاون پرورشی دبیرستان متوسطه اول شاهد دهدشت نیز در بخش گروهی و سرود دانش آموزی، با موضوع سرفراز باشی میهن من و زنده باد امور تربیتی در این طرح حضور داشتند که این گروه سرود نیز توانست مقام سوم کشور را کسب کند.

پورک پور با اشاره به موفقیت دیگر فرهنگی دهدشتی افزود: سیما دیبا معلم پایه چهارم مدرسه میثم تمار دهدشت دیگر فرهنگی موفق این مسابقات بود که در بخش انفرادی و در رشته وبلاگ نویسی با موضوع پارسال چه مهارت‌هایی را در زمینه تدریس آموختید و امسال چه انتظارانی دارید، موفق به کسب مقام دوم این طرح ملی شده است.

گفتنی است نوزدهمین مرحله پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع"در سال گذشته چه مهارت‌هایی در مدرسه آموختید و برای امسال چه انتظاراتی دارید"از ابتدای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ آغاز شد و شرکت کنندگان در حوزه‌های مختلف هنر‌های آوایی، فضای مجازی، هنر‌های تجسمی و دستی، هنر‌های نمایشی، فیلم کوتاه و فعالیت‌های ادبی و پژوهشی با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/پ

موفقیت ۳ فرهنگی در طرح ملی پرسش مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.