بهداد سلیمی پس از قبول هدایت تیم بیمه رازی در لیگ برتر، در مجمع انتخاباتیِ فدارسیون وزنه برداری حاضر می‌شود.

ورود بهداد سلیمی به محمع انتخابات فدراسیون وزنه برداریبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد سلیمی قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن که سابقه حضور در لیگ برتر وزنه برداری و تیم بیمه رازی را دارد، به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد و طبق قانون می‌تواند به عنوان سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری به مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری اضافه شود.

حالا سلیمی می‌تواند پس از قبول هدایت این تیم لیگ برتری در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری حق رای داشته باشد، انتخاباتی که با وجود مشخص شدن همه ۴۴ اعضای آن، تاریخی دقیقی برای برگزاری اش از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

سلیمی  در پایان اسفند ماه سال گذشته اختلافاتی با مسئولان فدراسیون وزنه برداری در موضوع بازنشستگی اش پیدا کرده بود و اعتقاد داشت که فدراسیون نامه‌ای برای امضای بازنشستگی اش به او ابلاغ نکرده است.

روز‌های گذشته نیز با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه، تکلیف ریاست تمامی هیئت‌های استانی مشخص شد و به جز این ۳۱ عضو، ۱۴ عضو دیگر این مجمع نیز حالا تعیین شده اند و باید دید وزارت ورزش و جوانان که تاکنون فقط اعلام کرده است که این انتخابات در نیمه اول تیرماه برگزار می‌شود، تاریخ دقیق برگزاری این مجمع را چه زمانی اعلام می‌کند.

لازم به ذکر است که با انتخاب بهداد سلیمی به عنوان سرمربی تیم بیمه رازی در لیگ برتر وزنه بردای، علی جباری سرمربی سابق این تیم از این پس فقط به عنوان دستیار محمد حسین برخواه در تیم ملی انجام وظیفه می‌کند.


بیشتر بخوانید:

انتخابات ریاست هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه برگزار شد

تاریخ آغاز لیگ برتر وزنه برداری مشخص شد

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری: شیطنت‌های انتخاباتی، در ماجرای مرضیه قنبری دیده شده است


انتای پیام/

آخرین اخبار از مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار