فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: با تلاش ماموران انتظامی ۲ نفر در این شهرستان که اقدام به توزیع و فروش دارو‌های گیاهی تقلبی و غیرمجاز می‌کردند، دستگیر شدند.

دستگیری توزیع کنندگان غیرمجاز دارو‌های گیاهی در پاوه/شاکیان به دادستانی پاوه مراجعه کنندبه گزارش  خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرمانده انتظامی شهرستان پاوه  گفت:به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ نفر در کار تهیه و توزیع قرص‌های غیر مجاز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکز قرار گرفت.

ماموران پلیس، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی قضایی و در بازرسی از محل، ۷ هزار عدد انواع قرص و کپسول فله‌ای تقلبی، ۱۳۰۰ قوطی لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته، ۱۵ کیلوگرم پودر فاقد نام و نشان و ۸ فقره گواهینامه‌های ساخت دارو‌های ترکیبی جعلی به همراه بسته‌های آماده ارسال کشف شد.

پس از این کشفیات پلیس، دادستانی پاوه دستور انتشار اسامی این نفر به نام‌های "فهمی سلیمانی" و "سعید امیری" به همراه نام و آدرس واحد صنفی آن‌ها تحت عنوان داروی گیاهی "رزیتا" به نشانی خیابان انقلاب را صادر کرد.

دادستانی پاوه همچنین اعلام کرد چنانچه شهروندان محترم در این رابطه از افراد ذکر شده اقدام به خرید کرده اند می‌توانند جهت طرح شکایت به دادستانی این شهرستان جهت شکایت مراجعه کنند.

متهمان دستگیر شده هم اکنون با قرار وثیقه ۴ میلیارد ریالی در زندان به سر می‌برند و واحد صنفی آن‌ها نیز پلمب شده است.

 

انتهای  پیام/ز

 



دستگیری توزیع کنندگان دارو‌های گیاهی تقلبی و غیرمجاز

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فهمی سلیمانی
۱۷:۳۳ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
با سلام خدمت مجریان سایت این خبر که مربوط به سال ۹۸ هست و بنده در این پرونده فقط ۷۵۰ هزار تومان انهم به خاطر مسایل بهداشتی جریمه شدم