معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:متاسفانه برخی از عطاری‌ها اقدام به توزیع دارو‌های مخدر و روانگردان از قبیل: متادون و ترامادول می‌کنند.

توزیع دارو‌های مخدر و روانگردان در عطاری هابه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه گفت:متاسفانه برخی از عطاری‌ها اقدام به توزیع دارو‌های مخدر و روانگردان از قبیل: متادون و ترامادول می‌کنند.
 
وی بیان کرد: دخالت در امر پزشکی، عرضه دارو‌های قاچاق، دارو‌های دست ساز و برخی از دارو‌های خارج از شبکه رسمی توزیع از دیگر تخلفاتی است که در بعضی از این عطاری‌ها مشاهد می‌شود.  
 
محمدی ادامه داد:همکاری ارگان‌های ذی ربط از قبیل: استانداری، دادگستری، اداره تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و معاونت غذا و دارو دانشگاه در خصوص مبارزه با معضلات این صنف بسیار حائز اهمیت است.
 
بهمن مرادی فر معاون قضایی دادگستری گفت:کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی حامی سلامت جامعه هستند و تمامی مسئولین نظارتی و قضات، همراه و پشتیبان این کارشناسان هستند، زیرا دادگستری نیز مانند سایر دستگاه‌ها دغدغه صیانت از سلامت جامعه را دارد.
 
وی بیان کرد: برای برخورد محکم‌تر و قانونی‌تر با متخلفین این صنف لازم است پس از  بازرسی، پرونده متخلفین دقیق و به درستی تشکیل و به انضمام سوابق و مستندات کافی به دادگستری ارسال شود تا قاضی مربوطه بتواند اشراف بیشتری نسبت به پرونده داشته باشد.
 
انتهای  پیام/ز


 برخورد محکم‌تر و قانونی‌تر با متخلفین فروش غیر مجاز در عطاری ها 

برچسب ها: درمان ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.