مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت : برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، سه شنبه این هفته با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام والمسلمین عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تاکیدات بازوند استاندار محترم مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استان‌های محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، سه شنبه با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

وی گفت : مردم شریف استان کرمانشاه می‌توانند در روز سه شنبه مورخه ۰۳/۲۸/ ۱۳۹۸ از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.

وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

سامد سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.