آمازون برقراری ارتباط با دستیار صوتی خود را ساده‌تر می‌کند

شرکت آمازون درصدد است تا با اجرای تصمیماتی جدید و بهبود عملکرد دستیار صوتی هوشمند خود کار کردن با آن را ساده‌‌تر از گذشته کند.

آمازون کراکردن با دستیار صوتی خود را ساده‌تر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصور کنید در تمام طول شبانه روز قادر به برقراری ارتباط با دستیار صوتی آمازون یا همان الکسا باشید و هر آنچه را نیاز دارید با زبانی ساده و ملموس به او بگویید. آمازون که هفته گذشته کنفرانسی برای معرفی دستاوردهای جدید این شرکت در حوزه فناوری برپا ساخته بود، خبر بهبود عملکرد الکسا و راحت‌تر شدن نحوه ارتباط آن با کاربران را بیان کرد.


بیشتر بخوانید: آمازون Echo جدید محافظ هوشمند منزل شما


آمازون با نمایش بخش‌هایی از یک فیلم مستند نشان داد که چگونه الکسا قادر است به راحتی خانمی را در خرید بلیت سینما، سفارش غذا از یک رستوران چینی و درخواست تاکسی اینترنتی از اوبر یاری کند و تمامی خواست‌‌های وی را در کمتر از یک دقیقه انجام دهد. یکی از مدیران ارشد آمازون گفت: تعاملات ارتباط صوتی بین الکسا و کاربران به شدت افزایش یافته است و هوش مصنوعی الکسا با فرآیند‌های پیچیدگی سرعت دریافت پیام و یادگیری آن را بالا برده و از هر نظر آن را به دستیار صوتی بسیار ارزشمند تبدیل ساخته است. به عنوان مثال کاربران تنها می‌توانند با بیان جمله «درخواست تاکسی کن» به جای جمله «الکسا سیستم اوبر را راه‌اندازی کن» درخواست تاکسی اینترنتی کند.

آمازون برقراری ارتباط با دستیار صوتی خود را ساده‌تر می‌کند

آمازون در سال گذشته میلادی حالت پیگیری را به الکسا اضافه کرد ولی از آن زمان تا کنون کاربران ایراداتی را در این ویژگی پیدا می‌کردند که در نسخه جدید دستیار صوتی تمامی آن‌ها برطرف شده و پیگیری امور با زبانی بسیار ساده‌تر امکان پذیر شده است. هم اکنون آمازون بیش از ۱۰۰ میلون دستگاه سازگار با الکسا که قادر به انجام بیش از ۹۰۰۰۰ فعالیت روزانه هستند، است. آمازون به دنبال آن است که با توسعه و ارتقاء مهارت‌های دستیار صوتی خود کار را به جایی برساند که هیچ نوع فعالیتی دیگر برای الکسا غیرقابل انجام نباشد.

انتهای پیام/

افزایش رضایت کاربران با ارتقاء سطح عملکرد الکسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار