فورد جدیدترین خودرو خودران خود را در دیترویت آزمایش می‌کند

شرکت فورد قصد دارد به‌زودی نسل سوم خودروهای هوشمند آرگو را در شهر دیترویت و چهار شهر دیگر آمریکا آزمایش کند.

فورد جدیدترین خودرو خودران خود را در دیتریت آزمایش می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع خودروسازی فورد اعلام کرد در چند روز آینده نسل جدیدی از خودروهای خودران آرگو را با قابلیت‌ها و تجهیزات جدید در شهرهای دیترویت و کورک‌تاون آمریکا آزمایش می‌کند. مهندسان فورد در نسل سوم خودروهای هوشمند آرگو توانایی حسگرهای خودرو را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌ و برای کنترل بیشتر خودرو و راننده بر محیط اطراف تعداد دوربین‌های قسمت‌های مختلف بدنه را بیشتر کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: خودروهای خودران آینده رانندگی و صنعت خودروسازی را متحول می‌کند


در اولین مرحله از تولید نسل سوم خودروهای خودران جدید فورد، این شرکت ۱۰۰ دستگاه از این اتومبیل را تولید و جایگزین خودروهای نسل دوم آرگو می‌کند. پس از شهرهای اعلام شده قرار است فورد نسل جدید خودروهای آرگو را در شهرهای پالوآلتو، پیست‌بورگ، میامی و واشگتن دی‌سی آزمایش کند. استفاده از پردازنده قدرتمندتر از گذشته، سیستم کنترل حرارتی، سیستم فرمان هوشمند جدید از دیگر ویژگی‌های خودرهای جدید فورد است.

نکته مهم دیگر در نسل سوم خودروهای هوشمند آرگو کاهش قابل توجه صدای موتور خودرو در حال حرکت است. در واقع می‌توان گفت با کمتر شدن صدای موتور شاید به سختی بتوان متوجه روشن بودن اتومبیل شد. فورد خودروهای خودران جدید خود را درحالی معرفی می‌کند که شرکت‌های بزرگ دیگری مثل فولکس‌واگن و آمازون نیز به دنبال تولید خودروهای هوشمند جدید خود هستند.

فورد جدیدترین خودرو خودران خود را در دیتریت آزمایش می‌کند

هر کدام از شرکت‌های فعال در صنعت خودروهای خودران با تلاش بی‌وقفه و اتکا به جدید‌ترین فناوری‌های جهان به دنبال اتومبیل‌هایی پیشرفته‌تر در این حوزه هستند تا ضمن تکامل سیستم هوشمند خود، سهم بیشتری از بازار این دسته از خودروها را در جهان به دست آورند. جنیفر فلیک یکی از مدیران ارشد فورد می‌گوید: شرکت فورد در راستای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروهای خودران با شرکت فولکس‌واگن همکاری دارد و بدون شک چنین همکاری به سود هر دو شرکت خواهد بود.

انتهای پیام/

نسل سوم خودروهای خودران فورد به زودی آزمایش می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار