چهل و دومین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در گیلان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان امروز گفت: چهل و دومین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم منطقه یک گیلان شامل شرکت‌کنندگان شهرستان‌های آستارا، ماسال و تالش در امام‌زادگان ابراهیم و قاسم آستارا شهرستان برگزار شد.

وی، با بیان اینکه ۴۵ شرکت‌کننده خواهر و ۲۵ شرکت کننده برادر در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند، افزود: نفرات برتر این مسابقات در رشته حفظ ۵ جزء، یاور پوراصغری، حفظ ۲۰ جزء، رضوان بشیری و محمدجواد کرمی از تالش در رشته حفظ کل هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در رشته اذان، سینا هنری از آستارا و حسن عباسی از رضوانشهر مقام نخست و دوم و در رشته دعاخوانی بهرام آزموده از ماسال مقام نخست را کسب کردند، همچنین در رشته ترتیل مرتضی فیضی‌پور از تالش، محمد سبلانی از آستارا و مهدی حکیمی‌راد از ماسال موفق به کسب رتبه نخست تا سوم شدند.

قربانیان افزود: مهدی روشنی از ماسال، هادی غفارزاده از تالش و صادق شکاری توانستند در رشته قرائت قرآن کریم رتبه‌های برتر را از آن خود کردند و در رشته حفظ ۵ جزء نیز فاطمه صمدنیا از ماسال، سمیه شهبازی از آستارا و اکرم برزگر از ماسال رتبه‌های یک تا سوم را به دست آوردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان، با اشاره به رتبه‌های برتر بخش خواهران، گفت: سولماز مسلمی از آستارا، مهدیه مهدوی از آستارا و زهره نصیری از آستارا توانستند در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم رتبه‌های نخست، دوم و سوم را از آنِ خود کنند.

وی با بیان اینکه، آمنه فتوحی از ماسال، کبری شکری از تالش و سیده فاطمه مقدم از ماسال به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم رشته دعاخوانی قرار گرفتند، افزود: در رشته ترتیل افسانه دنیایی از آستار، مائده بشیری از تالش و سیده صغری جلالیان از ماسال رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان تصرح کرد: زینب پیدا از آستارا، سمیه آصفی از تالش و فرزانه دنیایی از آستارا نیز موفق شدند رتبه‌های نخست تا سوم این دوره از مسابقات قرآنی در رشته قرائت خواهران را از آن خود کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

مسابقات قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در گیلان به پایان رسید

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.