مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: امسال ۵۸ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد از زندان‌های اردبیل آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: با تلاش و همت مردم نیکوکار استان همه ساله شاهد آزادی تعداد از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی از زندان‌های استان هستیم که این کار ثمره حضور گرم و کریمانه خیرین استان است.

وی بیان کرد: امسال با وجود شرایط بد اقتصادی خیرین و نیکوکاران در سراسر استان اردبیل حماسه خلق کردند و با حضور و بذل کرامت خود در نخستین گام ۵۸ زندانی جرایم مالی و غیرعمد را آزاد کردند.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل با اشاره به استقبال پرشور مردم استان از ۳۴ جشن گلریزان برگزار شده در شهر‌ها و بخش‌های استان در ماه مبارک رمضان گفت: نگاه مردم استان به ستاد مردمی دیه به لحاظ شفافیت این ستاد در اطلاع رسانی از اقداماتش نگاه مثبت و قابل اعتماد خیرین به این مجموعه است.

فتحی تصریح کرد: اطمینان حاصل شده برای خیرین نتیجه جشن‌های آزادسازی و اطلاع رسانی دقیق از وضعیت زندانیانی است که توسط ستاد دیه بررسی موشکافانه شده و با احراز صلاحیت و عسرت به آنان کمک می‌شود.

وی آزادی یک زندانی از زندان را برابر با حل مشکلات تمام اعضای خانواده آن مددجو دانست و افزود: با زندانی شدن سرپرست خانواده، تمام اعضای خانواده وی دچار چالش شده و در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند و آزادسازی یک زندانی جرایم غیر عمد از زندان توسط خیرین مصداق آیه شریفه من احیا‌ها فکانما احیا الناس جمعیا است چرا که تاثیر بزه و آسیب خانواده زندانی به کل جامعه بر می‌گردد و نجات زندانی و آزادی او نتیجه مثبت بر کل جامعه و محیط اطرافش می‌گذارد.

انتهای پیام/ ع

برگزاری ۳۴ جشن گلریزان در اردبیل

برچسب ها: زندان ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار