معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ۶۱ زندانی جرائم غیر عمد در آستانه عید نوروز ۹۸ در اردبیل آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در سومین همایش بانوان خیر استان اردبیل که در سالن ولایت برگزار شد از برگزاری نهمین مرحله جشن آزادسازی زندانیان در آستانه عید نوروز خبر داد و افزود: در این مرحله قصد داریم از مجموع ۶۳۰ زندانی جرائم غیر عمد استان اردبیل ۶۱ محکوم مالی با مبلغ ۱۳ میلیارد تومان بدهی را آزاد کنیم.

وی هدف از تشکیل ستاد دیه استان اردبیل را آزادسازی محکومین مالی و زندانیان غیر عمد عنوان کرد و گفت: به همت خیرین و مردم نوع دوست استان اردبیل در سال ۹۷ توانسته ایم ۲۳۵ نفر از زندانیان را با مبلغ بدهی ۶۵ میلیارد تومان آزاد و به آغوش خانواده برگردانیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه بانوان خیر اردبیلی تاکنون نقش بسیاری مهمی در جهت فرهنگ سازی و کمک به آزادی زندانیان داشته اند افزود: ۴۰۰ میلیون تومان از مبلغ آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط کمک بانوان خیر استان در قالب طرح صندوق رهایی و نذر آزادی زندانیان جمع آوری شده است.

در پایان همایش از بانوان خیر و جمعی از مادران و همسران شهدا تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری سومین همایش بانوان خیر استان اردبیل

برچسب ها: زندانیان ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.