معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: با همت خیرین، مشارکت‌های مردمی، ستاد دیه و ارائه تسهیلات ۱۸ زندانی جرائم غیر عمد در استان اردبیل آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: امروز با همت خیرین، مشارکت‌های مردمی، ستاد دیه و ارائه تسهیلات ۱۸ زندانی جرائم غیر عمد در استان اردبیل آزاد شدند.
وی افزود: مبلغ محکومیت ۱۸ زندانی جرائم غیر عمد استان اردبیل ۵ میلیارد تومان بود که ۲ میلیارد تومان آن توسط شاکیان گذشت شده است و مابقی نیز توسط خیرین، مشارکت‌های مردمی و ستاد دیه پرداخت شده است.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: امسال زمینه آزادی ۲۰۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل فراهم شد که مبلغ محکومیت این زندانیان ۶۵ میلیارد تومان بود که ۲۵ میلیارد تومان آن توسط شاکیان گذشت شده است.
خدادادی بیان کرد: هفته گذشته یک خیر اردبیلی با اهدای ۳۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۴۴ نفر زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد همچنین تعدادی از خانواده‌های متوفیان هزینه فوت را به آزادی زندانی اختصاص داده اند که این فرهنگ بسیار خوبی بوده که در اردبیل باید همگانی شود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های اردبیل به سر می‌برند که نیازمند کمک خیرین هستند.
انتهای پیام/ح

آزادی ۲۰۵ زندانی در اردبیل فراهم شد

برچسب ها: زندانیان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار