فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: بالاخره روزی با آرژانتین موفق به کسب جام خواهم شد و هرگز تسلیم نمی‌شم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش  از آغاز دیدار تیم های آرژانتین و کلمبیا، در هفته اول مسابقات کوپا آمه ریکا، لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در یک گفتگوی کوتاه اظهار داشت:هرگز تسلیم نمی‌شوم. مهم نیست که چند بار در رسیدن به یک جام بزرگ با تیم (آرژانتین) شکست خورده ام، حالا فرصت جدیدی دارم و من برای آن مبارزه خواهم کرد.

پس از این گفتگو که قبل از بازی آرژانتین و کلمبیا انجام شده بود، این ۲ تیم به مصاف هم رفتند و شاگردان کی‌روش در تیم کلمبیا، موفق شدند با نتیجه‌ی ۲ بر صفر مقابل آلبی سلسته پیروز شوند

سوت پایان این بازی که زده شد، همه از بازی ضعیف راه راه‌های بوینس آیرس ناراحت بودند، مکسی فریگری روزنامه نگار آرژانتینی که به اردوی این تیم نزدیک است، گزارش داده؛ پس از این شکست تلخ، مسی در رختکن با بازیکنان صحبت کرده تا روحیه آن تا را بالا ببرد.

مسی در مواجه با رسانه‌ها اعضای تیم فوتبال فوتبال آرژانتین اظهار داشت: ما باید سرمان را بالا بگیریم، نا امید نشوید، هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

حالا باید منتظر ماند و فوتسال با توجه به شکست ارآرژانتین در بازی مقابل کلمبیا، این تیم در ادامه مسابقات کوپا آمریکا چه نتایجی بدست می‌آورد.


بیشتر بخوانید:

ستاره بارسلونا بازیگر شد + عکس

سریال رکورد شکنی‌های مسی ادامه دارد

غیبت احتمالی مسی در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹


انتهای پیام/

اظهارات مسی درباره دیدار مقابل کلمبیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار