پیروانی: درباره کی روش به گذشته باز نمی‌گردم/ صفحه مجازی پرسپولیس را منهدم کنید

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: درباره کی روش به گذشته باز نمی‌گردم، اما اگر شرایط تیم ملی بهتر بود، در جام ملت‌ها نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی درباره حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس و پدیده مشهد بیان کرد: برای تماشای بازی تیم محبوبم به ورزشگاه آمدم و خدا را هم شکر می کنم که بازیکنان پرسپولیس بهترین هدیه را به ما می دهند. حضور کنار این تیم بهترین لذت است. در شروع نیم فصل دوم بیشتر تیم های مدعی به تساوی رسیده اند اما پرسپولیس در نیمه اول با ۲ گل پدیده را شکست داد و امیدوارم در نیمه دوم هم ۲ گل دیگر به ثمر برساند تا خوشحال به خانه برویم.

اگر تیم ملی شرایط و مدیریت بهتری داشت در جام ملت ها نتیجه بهتری می گرفت

او درباره ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در صعود به فینال جام ملت های آسیا گفت: تیم خوبی داشتیم و زمان خوبی برای کسب قهرمانی بود اما به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و فکر می کنم باید از الان بگوییم امیدواریم چهار سال دیگر قهرمان شویم. اگر شرایط و مدیریت بهتری داشتیم می توانستیم نتیجه بهتری در جام ملت ها بگیریم.

درباره کی روش به گذشته بازنمی گردم

پیروانی درباره ارزیابی اش از عملکرد هشت ساله کارلوس کی روش در فوتبال ایران اظهار داشت: برای کی روش در تیم جدید آرزوی موفقیت می کنم  و سعی دارم به گذشته بازنگردم.

اگر پیش از دیدار با ژاپن با تیم های قوی تری بازی می کردیم شاید مقابل این تیم نتیجه بهتری می گرفتیم

او درباره اشتباه مدافعان ایران در صحنه گل اول تیم ملی ژاپن گفت: فکر می کنم بازیکنان ما در آن صحنه اشتباه کردند و طبق قانون تا زمانیکه سوت داور به گوش نرسد نباید بازی را رها کنیم. این را هر مربی به بازیکنش می گوید. بی شک بازیکنان باتجربه ای در تیم داشتیم که باید در آن لحظه توپ را دنبال می کردند اما به هر حال قرار بود در آن صحنه ژاپن به گل برسد. اگر پیش از بازی با ژاپن به مصاف حریف قوی تری می رفتیم شاید مقابل این تیم بهتر بازی می کردیم.

باید بین ورزشکاران تمام رشته ها همدلی باشد

پیروانی درباره هزینه قرارداد کادرفنی سابق تیم ملی ایران بیان کرد: اگر قرار است با تیم های بزرگ بازی کنیم دیگر نباید بحث هزینه ها مطرح شود. برای نتیجه گیری باید مربی خوبی هم داشته باشی و تیم ملی نباید امکانات کمی در اختیارش قرار بگیرد. فکر می کنم زیبا نیست که اکنون بحث هزینه های کی روش و دستیارانش را مطرح کنیم. نه تنها فوتبال بلکه باید رشته های المپیکی ما هم حمایت شوند تا این اختلاف ها به وجود نیاید. با این وجود بحث فوتبال تا حدی از سایر رشته ها جدا است و بهترین ورزشکاران رشته های انفرادی در تمام دنیا حقوقشان بسیار کمتر از ستارگان فوتبال است و بازیکنان بزرگی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دستمزدهای نجومی می گیرند. همه ورزشکاران ایرانی قابل احترام هستند چراکه بسیاری از آنها در رقابت های جهانی، آسیایی و المپیک افتخارآفرینی کرده اند. این اختلاف نظرهایی که وجود دارد قشنگ نیست. سال های پیش ورزشکاران بیشتر رشته ها اردوهایشان در یک محل برگزار می شد و ما صبح، ظهر و شب سایر ورزشکاران را می دیدیم. باید بین تمام ورزشکاران اتحاد و همدلی به وجود بیاید و رفاقت ها بیشتر شود.

نکونام برای آشتی کی روش و برانکو هماهنگ کرد

مدیر سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره درخواست کارلوس کی روش از علی پروین برای وساطت بین او و برانکو ایوانکوویچ در زمان مدیریتش گفت:  این موضوع با من هماهنگ نشده بلکه با نکونام هماهنگ شده بود. علی پروین خیلی برای رفع این مشکل تلاش کرد چراکه در آن زمان اصلا کسی با کسی قهر نبود. یک مصاحبه نباید به این جنجال ها می‌کشید و شاید اگر کمی بهتر مدیریت می‌شد و حد و مرز مشخص شده بود این اتفاقات رخ نمی‌داد. فکر می کنم اگر از رده های بالای فدراسیون کنترل بهتری صورت می گرفت و حد و مرز بازیکن، مربی، مسئول و مدیر مشخص می شد چنین اتفاق هایی رخ نمی داد.

صفحه اینستاگرامی که می گویند متعلق به پرسپولیس است منهدم کنید

پیروانی درباره فعالیت یکی از صفحات اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس که گفته می شود در اختیار او است، گفت: به نام باشگاه پرسپولیس ۸۰۰ صفحه اینستاگرام وجود دارد و زیاد نباید به شایعات توجه کرد. این همه سال توانایی گرفتن این صفحات را نداشتند و زمانیکه من به باشگاه آمدم گفتند این صفحه متعلق به باشگاه است. من نمی دانستم صفحه ارتباطی به باشگاه ندارد. من هیچ نامه ای از باشگاه نگرفته ام و امکان ندارد باشگاه پرسپولیس به من نامه دهد اما رسید نگیرد. خودم می گویم نامه بزنید، این صفحه که متعلق به باشگاه نبوده و دست من هم نیست منهدم و متلاشی کنند. اگر از من بخواهند به عنوان رکورددار کاپیتانی می‌روم و می‌گویم که این پیج را منهدم کنند. این پیج دست من نیست و اصلا در این میان ذینفع نبودم.

عاشق پرسپولیس هستم اما عضو هیئت مدیره این تیم نمی شوم

مدیر سابق تیم پرسپولیس درباره احتمال حضورش در هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: عاشق پرسپولیس هستم اما اگر قرار باشد به این تیم بازگردم به سمت قبلی ام بازمی گردم. عضو هیئت مدیره و این پست ها را به هیچ وجه قبول نمی کنم.

باشگاه پرسپولیس بزرگ تر از هر بازیکنی است

پیروانی درباره حضور گادوین منشا در استقلال گفت: برای منشا آرزوی موفقیت می کنم و باشگاه پرسپولیس از هر بازیکن یا فردی بالاتر است. هواداران نگران نباشند و انشاالله این تیم امسال هم قهرمان می شود، اما فکر می کنم با مدیریت بهتر می توانستیم تصمیم های بهتری بگیریم.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ۲ - پدیده صفر/ گزارش لحظه به لحظه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
کی روش رفت حالا دوباره مفت خورها زبون باز کردن
آخرین اخبار