فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: سه بهله پرنده شکاری و ۲۰ قطعه کبک از 4 شکارچی متخلف کشف شد .

کشف سه بهله پرنده شکاری و ۲۰ قطعه کبک از شکارچیان  قاچاقجی  در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   ابوالفضل شعبانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی  گفت:  مامورین یگان حفاظت در  ۳ عملیات جداگانه با همکاری پلیس راه آهن و بسیج مقاومت ناحیه ۱۰ مسلم و پلیس پایانه امام رضا (ع) از خروج تعداد ۲۳ پرنده وحشی که بطور غیر مجاز صید و قاچاق می‌شد جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: ۲۰ قطعه کبک از طریق ترمینال مسافربری توسط یک متخلف سود جو در حال خروج از استان بود که با همکاری کلانتری پایانه امام رضا (ع) متخلف دستگیر و پرندگان توقیف شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت : فردی که به قصد فروش، یک بهله عقاب سارگپه که در یکی از خیابان‌های مشهد حمل می‌کرد توسط مامورین یگان حفاظت شناسایی و با همکاری نیرو‌های مقاومت ناحیه ۱۰ مسلم در یک اقدام غافلگیر کننده دستگیر و از وی یک بهله عقاب سارگپه پا بلند کشف و ضبط شد.

شعبانی  افزود:در عملیاتی دیگر با همکاری پلیس راه آهن مشهد یک متخلف شکار و صید حرفه‌ای که قصد قاچاق دو بهله دلیجه را به خارج از استان داشت، شناسایی و روانه زندان شد.

وی  تصریح کرد : در این  ماموریت‌ها ۴ نفر متخلف دستگیر و برای آن‌ها تشکیل پرونده شد و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت :  خسارت وارده به محیط زیست درخصوص موارد یاد شده مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال است .
 
انتهای پیام //ا.ز
 

کشف سه بهله پرنده شکاری و ۲۰ قطعه کبک از شکارچیان قاچاقجی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.