معاون فرماندار تربت جام گفت :رفع مشکلات پارک جنگلی 45 هکتاری شهید عظیمی تربت جام همچنان بردستان مسئولان باقی است .

هیچ مورد از مشکلات پارک جنگلی تربت جام حل نشده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در جلسه بررسی مشکلات پارک جنگلی با اشاره به قول مدیرکل منابع طبیعی در تاریخ هشتم اردیبهشت مبنی براینکه مشکلات پارک جنگلی در یکماه آینده حل و ساماندهی می شود  گفت :متاسفانه تاالان هیچ تغییری ایجادنشده وبلکه خسارت هایی به اموال بیت المال و زیرساخت ها وارد شده  است .

وی افزود: بسیاری از حافظان و دوستداران طبیعت به دنبال حل مشکل پارک هستند و متاسفانه به دلیل سو مدیریت  این پارک درحال تخریب و از بین رفتن است .

معاون فرماندار تربت جام گفت: هرگونه کم کاری درحفظ اموال بیت المال جرم محسوب می شود و مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

کاظمی افزود : پارک باید محلی امن برای شهروندان باشد گذشتگان برای احداث این پارک زحمت کشیدند و این میراث باید به خوبی اداره ،حفظ وحراست شود.

معاون فرماندار تربت جام گفت: مدیرکل منابع طبیعی استان در جلسه معارفه رئیس جدید منابع طبیعی تربت جام دریکماه و نیم قبل قول داد برای ساماندهی پارک مشکل اعتباری نداریم و مدیران تربت جام‌ باید جسارت پیگیری داشته باشند تا به فراموشی سپرده نشود.

کاظمی تصریح کرد :مدیران اجرایی با همکاری وهمراهی و حتی فراتر از دستورالعمل و قوانین اداری برای نجات پارک وارد میدان شوند.

انتهای پیام//ز.ج

برگزاری جلسه بررسی مشکلات پارک جنگلی تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.