رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری ۳ سارق زیورآلات در آرایشگاه زنانه این شهر خبر داد.


دستگیری ۳ سارق زیورآلات در یک آرایشگاه زنانهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: روز گذشته ۲ جوان با در دست داشتن سلاح سرد و با صورت پوشیده وارد یک آرایشگاه زنانه در شهر همدان شدند.

وی افزود: سارقان زیور آلات ۳ زن حاضر در آرایشگاه از قبیل گردنبند، گوشواره، دستبند و النگو به ارزش حدود ۳۵۰ میلیون ریال سرقت کرده و هر ۳ نفر را در دستشویی آرایشگاه حبس و از محل متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: پس از بررسی دوربین‌های مدار بسته ساختمان‌های اطراف آرایشگاه مشخص شد، ۲ نفر به صورت پیاده در محل پرسه زدن در حوالی آرایشگاه هستند.

سرهنگ زارعی اضافه کرد: با توجه به کیفیت پایین تصاویر ضبط شده توسط دوربین شناسایی چهره متهمان امکان پذیر نبود بنابراین پلیس دنبال به دست آوردن سرنخ‌های دیگری برای شناسایی سارقان شد.

وی بیان کرد: به گفته یکی از شاکیان، یکی از کارکنان آرایشگاه با وجود پایان کار به بهانه انتظار برای رسیدن خواهرش تا ساعت‌ها در آرایشگاه حضور داشت.

رییس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: پس از ورود سارقان به آرایشگاه زنان یکی از آن‌ها قصد سرقت النگو‌های این زن را داشت که دیگر سارق عنوان کرد طلا‌های او بدلی است.

سرهنگ زارعی اضافه کرد: ۳ متهم این پرونده شامل ۲ مرد و یکی از کارکنان این آرایشگاه در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی به جرم خود اعتراف کردند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

سارقان زیورالات دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار