رئیس پلیس آگاهی همدان از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل در استان خبر داد.

دستگیری 2 سارق منزل در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی همدان با بیان اینکه  سرقت های متعدد منزل با شیوه و شگرد یکسان در این استان رخ داد، گفت: سارقان در فرصت مناسب با تخریب درب و پنجره آپارتمان وارد منزل شده سپس اقدام به سرقت طلا، وجه نقد و اشیای کم حجم و با ارزش می کردند.

وی خاطر نشان کرد: وی ادامه داد: ماموران برای دستگیری متهمان تمامی پرونده های سرقت و شیوه شگرد و جغرافیای جرم را بررسی کرده تا یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: سپس مشخص شد این سارق که در یک سوئیت اجاره ای در منطقه حاشیه شهر سکونت دارد قصد انجام یک فقره سرقت را دارد.

سرهنگ زارعی گفت: ماموران اداره آگاهی در محل مورد نظر حاضر و به صورت نامحسوس در بررسی و تحقیقات، منزل متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در ادامه 2 تن از سارقان دارای سوابق کیفری را دستگیر کرده و در بازرسی از آنها یک دستگاه خودرو سواری به همراه آلات و ادوات ارتکاب جرم از جمله دیلم، انواع پیچ گوشتی بزرگ و کوچک، چاقو و ماسک کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان اظهار داشت: متهمان در بازجویی های فنی به 18 فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ زارعی در پایان ادامه داد: با راهنمایی سارقان تمامی محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ب

2 سارق حرفه ای در همدان دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیرو انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار