تیم‌های ملی والیبال روسیه و کانادا امروز در روز دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود به مصاف یکدیگر رفتند.

روسیه ۳ - کانادا ۱ / بازشگت روس‌ها به صدر جدولبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال روسیه و کانادا در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف یکدیگر رفتند. این نخستین بازی روز دوم بازی‌های هفته سوم بود که به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد.

روسیه که در بازی روز گذشته اش توانسته بود با نتیجه ۳ - ۱ لهستان را شکست دهد در این بازی هم عملکرد خوبی داشت و موفق شد با نتیجه‌ای مشابه کانادا را ببرد تا با یک برد بیشتر به صدر جدول برود.  روس‌ها ست نخست این بازی را با نتیجه ۲۵ - ۲۳ بردند، اما در ست دوم با نتیجه ۲۵ - ۲۲ باختند تا کار مساوی شود با این حال آن‌ها به بازی بازگشتند و توانستند در ادامه با نتایج ۲۵ - ۲۰ و ۲۵ - ۲۳ کانادا را ببرند تا در مجموع حساب کار ۳ -۱ به نفع آن‌ها شود.

تیم ملی والیبال کانادا هم با این شکست  در رتبه ششم جدول باقی ماند.  تیم ملی والیبال کشورمان هم از دقایقی دیگر به مصاف تیم ملی والیبال لهستان می‌رود.  


بیشتر بخوانید:

برنامه روز نخست هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

برنامه مسابقات تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

لیگ ملت‌های والیبال به صرف کانادا/ اولین ۳ امتیاز میزبانی در سالن ارومیه محقق می‌شود؟


انتهای پیام / 

نتیجه دیدار تیم های ملی والیبال روسیه و کانادا

برچسب ها: دنیای ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار