دبیر سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از راه اندازی بخش‌های جدید در جشنواره سی و دوم خبر داد.

علیرضا تابش  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به بلوغ جشنواره‌هایی سینمایی گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سطح بین المللی به عنوان یک رویداد اثرگذار برگزار می شود و این امکان وجود دارد که در برنامه‌های جنبی جشنواره تحولات بزرگی ایجاد شود.

وی افزود:در جشنواره سی ودوم شاهد نوآوری و تغیراتی خواهیم بود، در کنار بخش‌هایی اصلی جشنواره شاهد حضور تولید کنندگان محتوای فضای مجازی هستیم که درخواست داریم تولیدات خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان افزود: امسال سومین دوره المپیاد فیلم سازی نوجوانان در اصفهان برگزار خواهد شد که یونیسف در برگزاری این المپیاد با بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران همکاری خواهد کرد همچنین با تدابیر اتخاذ شده حضور توزیع کنندگان و بازاریابان محصولات فرهنگی را در این جشنواره شاهد خواهیم بودکه باعث خواهد شد خروجی این جشنواره راهی بازار‌های داخلی و بین المللی شود.

تابش در خصوص ظرفیت‌های موجود در اصفهان جهت ارتقاع سطح کیفی جشنواره اینگونه گفت: مهمترین ظرفیت اصفهان برند فرهنگی و تاریخی اصفهان است که در دل این شهر نهفته است، مخاطبان جشنواره پس از ورود به اصفهان با شهری روبه رو می‌شوند که در طول تاریخ استعداد‌های بزرگ فرهنگی ایران و جهان در آن خلق شده است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های سینمایی در کشور گفت: سال‌های گذشته شاهد توسعه زیرساخت‌های سینمایی در شهر اصفهان بودیم که باعث جذب بیشتر مخاطب در سالن‌های سینما و افزایش مخاطبین جشنواره‌های سینمایی در اصفهان شده است.

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان ادامه داد: فراخوان فیلم‌های جشنواره حدود ۱۵ روز پیش ارسال شد همچنین دعوت نامه‌ها یی برای کمپانی‌های فیلم سازی که در شهر‌های خواهر خوانده اصفهان حضور دارند ارسال شده است.

تابش افزود: در بخش سینمای داخل ۱۲ فیلم تا کنون بررسی شده و تولیدات جدید نیز در روز‌های آینده به دبیر خانه جشنواره ارسال خواهد شد که پیش بینی می‌شود تنوع فیلم‌ها امسال، هم در بخش بین الملل و هم در بخش انیمیشن و فیلم‌های داستانی و کوتاه جشنواره متنوع و جذابی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی
 


سومین دوره المپیاد فیلم سازی نوجوانان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار