وسوسه ساقی در اراک جان یک جوان ۲۸ ساله را گرفت.

وسوسه ساقی جوان ۲۸ ساله را به کشتن دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جوانی ۲۸ ساله ای که برای تفریح به اراک آمده بود البته نه خود اراک به روستایی در اطراف این شهرستان برای اینکه در تلالو گرمای تابستان خستگی در کند.

او ساقی را می‌شناخت و برای دیدنش فاصله اصفهان تا اراک را طی کرده بود، جوان از ساقی بدی ندیده بود و نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است.

بعد از دیدار اولیه اندکی از ساقی دور شد تا بیشتر از طبیعت لذت ببرد به آب خیره شد و وسوسه‌ای که ساقی او را به اینجا کشانده بود   به سراغش آمد و شاید اگر جوان بر این وسوسه غلبه کرده بود حالا زنده بود و خانواده را داغدار نکرده بود.

وسوسه به جانش افتاد و دائم فکرش را مشغول کرده بود با خودش می‌گفت چیزی نیست از پس این موضوع برخواهم آمد بعد از کلی کشمکش درونی سر انجام تصمیمش را گرفت ، دل را به دریا زد و غافل از حادثه‌ای که در کمینش است یکی یکی لباس‌ها را درآورد.

وارد آب سد شد و تنی خنک کرد، اما متوجه شد که گیر کرده ساقی او را غافلگیر کرد و او را می کشید  کشمکش بین جوان و ساقی در گرفت هر چه دست و پا زد نتوانست خود را از چنگ ساقی برهاند و از آب بیرون بیاید  ؛ هرچه تلاش می‌کرد کمتر موفق می‌شد ؛ساقی اورا پایین و پایین ترکشید تا  آخرین رمق‌ها را از دست داد و پیکرش بیجان شد در آغوش سد ساقی جان داد.

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: این جوان ۲۸ ساله بعد از ظهر دیروز به هنگام شنا در سد روستای "ساقی" شهرستان اراک دچار غرق شدگی شد و جان خود را از دست داد و جسد متوفی با کمک عوامل امدادی خارج و با دستور مقام قضایی به اصفهان انتقال یافت.

با گرم شدن هوا و رفتن به تفریح گاه‌ها و حواشی سد‌ها وسوسه شنای در سد‌های خاکی موجب مرگ جوانان می‌شود البته این داستانی است که شاید برای هریک از ما یا خانواده ماهم اتفاق بیفتد پس باید مراقب وسوسه‌های طبیعت در تابستان گرم باشیم.

توجه نکردن جوانان به تابلو‌های هشداردهنده و نکات ایمنی و هشدار‌ها در خصوص شنا نکردن در اطراف و حواشی سد حوادث دل‌خراش را در این زمینه رقم می‌زند.

انتهای پیام / ج 

مرگ جوان ۲۸ ساله در دل ساقی اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.