مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در هفته آخر خرداد ماه امسال تعداد ۲۰۹ میلیون و ۹۲۴ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۷۲۴ میلیارد ریال مبادله شد.

معامله سهم بورس در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بیان کرد: در هفته خرداد ماه امسال تعداد ۲۰۹ میلیون ۹۲۴ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۷۲۴ میلیارد ریال مبادله شد که ۵۵ درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با بیان اینکه طی این هفته در مجموع برای ۲۴۷ نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است افزود: سهام شرکت‌های ایران ترانسفو، سرمایه‌گذاری پردیس و کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های قطعات اتومبیل ایران، سایپا و مهرکام پارس با بیشترین تقاضای فروش روبه‌رو بوده اند.

ترابیان اضافه کرد: سهام شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، تولیدی و خدماتی صنایع نسوز توکا و سرمایه‌گذاری توسعه عمران کرمان بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های ذوب‌آهن اصفهان، کارخانجات مخابراتی ایران و سیمان ارومیه با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به فعالت ۲۸ شرکت کارگزاری در بورس استان فارس اظهار کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۱۳۲۴۳ واحد افزایش و به عدد ۲۳۳۳۵۲ رسید.

انتهای پیام/ت

معامله ۲۰۹ میلیون سهم در بورس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار