مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: ۲۳۷ پروژه مدرسه سازی با ۹۰۰ کلاس درس و زیر بنایی افزون بر ۱۱۰ هزار متر مربع در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: در قالب امضای ۲۱۲ تفاهم نامه با خیرین مدرسه ساز ساخت ۹۰۰ میلیارد ریال کلاس و مدرسه در استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۱۴ پروژه مدرسه سازی با ۳۱۷ کلاس و زیربنای ۴۰ هزار و ۱۱۳ متر مربع توسط خیرین در استان آماده سازی و اجرا می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی با اشاره به اینکه اعتبارات امسال هنوز ابلاغ نشده است، گفت: سال گذشته مجموعه اعتبارات دولتی شامل اعتبارات ملی، استانی و نیز کمک خیرین معادل دو هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال بود که در عرصه مدرسه سازی هزینه شد.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم حداقل ۱۰ درصد اعتبارات ملی و استانی در سال جاری افزایش یابد، اما با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و وارد آمدن خسارات پیش بینی می‌شود این استان‌ها اعتبارات بیشتری را برای بازسازی جذب کنند.

انتهای پیام//ف. ص

امضای ۲۱۲ تفاهم نامه با خیرین مدرسه ساز ساخت ۹۰۰ میلیارد ریال کلاس و مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.